قیمت پلی آمید الیاف دار

خرید فروش مواد اولیه پلی آمید و پلی آمید الیاف دار

قیمت پلی آمید الیاف دار

خرید فروش مواد اولیه پلی آمید و پلی آمید الیاف دار

قیمت پلی آمید الیاف دار

خرید فروش پلی آمید الیافدار و بدون الیاف مهندسی
02432464409

خواص پلی آمید 46

شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

پلی آمید 46


پلی آمید 46 برای کاربردهای دمای بالا در محدوده وسیعی از صنایع از قبیل خودروسازی ، برق و الکترونیک و کالاهای مصرفی استفاده می شود. PA46 پلی آمیدی است که دارای بالاترین مقاومت حرارتی است و دمای انحنای تحت بار آن در MPa 1/8 برابر 160 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین برای پلیمر تقویت شده با 30% الیاف شیشه ، این دما برابر C° 258 است. مقاومت مکانیکی PA46 از PA66 بیشتر و مقاومت به خستگی آن 50 بار از PA66 بهتر است. PA46 دارای ویژگی هایی به شرح زیر است:

پلی‌آمید 46 اغلب جایگزین خوبی برای فلزات در کاربردهای با دمای بالا می باشد.

با توجه به مقاومت سایشی مناسب این پلیمر ، عمدتا از آن در تولید چرخدنده ها استفاده می شود که لازمه آن داشتن خواص مکانیکی و ثبات ابعادی در دمای بالا و رفتار سطحی خوب و مقاومت به خستگی بالاست.

پلی‌آمید 46را می توان روکش فلز( متالایز) نمود. همچنین قطعات ساخته شده از PA46 قابلیت رنگ کاری دارند. اگرچه مقاومت رنگ بستگی به رفتار رنگدانه در درجه حرارت بالا دارد. با توجه به سیالیت بالا، PA46 می تواند برای قطعات با شکلهای پیچیده و دیواره های نازک ، ماده مناسبی به شمار رود. شکل زیر منحنی مقایسه ای PA46 را نسبت به نایلون 6 نشان می دهد و مزایای بر شمرده شده برای این پلی آمید را به تصویر می کشد.


02432464407-09

نظرات  (۲)

سلام و عرض ادب.
من برای یه کار تحقیقاتی پلی آمید 46 یا ppa میخواستم.به اندازه یه شافت به قطر 30میلی متر و طول 300 میلی متر.
آیا امکان ارسال هست؟؟؟

  • مجتبی ساداتمیر
  • سلام  پلی امید ۴۶ بارنگ قرمز راهنمایی فرمایید چه رنگی باید استفاده کرد

    قبلا پلی امید ۶۶ الیاف دار بی رنگ خریداری گردید ولی هرچه دانه های رنگ اضافه گردید قرمز نگردید ورنگ شروع به قهوه ای وتیره و قهوه ای سوخته گردید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی